کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه سن داره

نفس مامان و بابا کارن

شروع شیطنت

1390/11/26 16:41
نویسنده : پرنا
904 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان....

عزیزم دوست دارم برات زیاد بنویسم ولی اصلا وقت نمی کنم....

فندقم یه هفته ای هست که سعی میکنی بچرخی...تا شلوارتو در میارم احساس آزادی می کنی و به سمت راستت می چرخی....

دندونتم خیلی می خاره و همش دستت تو دهنت لوس من....

   تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا
28 بهمن 90 18:43
ای جونم به شیطنت های شیرین این گل پسر...دوستت دارم کارن جونم...از ته دلم.
k1- بابای آرتین عسل بابا
8 اسفند 90 15:48
ey jaaaan cheghadr maaah shodeh in pesar. zemanan eshkali nadareh ke baba ha ham az in kara bokonan . albatte doostamam migan ke man zan kharab konam