کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا کارن

خوش اخلاق مامان 4 ماهش تموم شد

1390/12/13 1:48
نویسنده : پرنا
1,285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم...نفس مامان امروز وارد 5 ماهگی میشی ...دیگه منو کاملا میشناسی،اینقدر عاشقانه و دوست داشتنی نگام می کنی که نفسم میگیره عزیزم...

فندق من خنده هات داره کم کم با صدا میشه،همش دوست داری بشینی،از خواب همیشه با خنده بیدار میشی....

مامانی 2 روز پیش داشتم کنارت غذا میخوردم هر وقت می خواستم دهنمو باز کنم که غذا بخورم توام با من دهنت و باز میکردی و با حسرت به غذا نگاه میکردی...عزیزم تا چند روز دیگه توام غذا می خوری نگران نباش شکمو من...... 

 

 

 

راستی وقتی بابایی برات صدای گربه در میاره خیلی سعی می کنی تقلید کنی،یا وقتی مامان بزرگ برات دست دسی می کنه دوست داری توام دست بزنی ولی هنوز کاملا کنترل دستاتو پیدا نکردی... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دلم فردا روز واکسن 4 ماهگیته....ببینم آبروداری می کنی یا نه؟ 

اینم 2 تا عکس که امروز ازت گرفتم:

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیان
11 اسفند 90 15:22
سلاااام خاله جون اگه دستم بهت میرسید میخوردمتتتتت
زهرا
12 اسفند 90 18:31
هزارتا بوس مرد شدی دیگه ماشالله کارن خوشگلم. در پناه خدا باشی انشالله.
شقایق
5 فروردین 91 1:16
عسله دله این گل پسر........... میخوام لپاشو بکنم............
زهرا
8 فروردین 91 8:02
عیدت مبارک کارن جون خاله.بوووووووووووووووووووس