کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نفس مامان و بابا کارن

دلم برات تنگ شده....امشب پیشم نیستی رفتی مهمونی

1391/2/3 2:03
نویسنده : پرنا
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کارن عزیز تراز جانم...برای بودنت و صدای خنده هات و صدای نفس هات و حتی نق زدنات روزی هزار بار شکر می کنم عزیزم....تو واقعا یه فرشته ای که به همه انرژی میدی...هر کسی از در میاد تو بهش می خندی و خستگی همه رو از بین میبری..

کارنم رورورکتو خیلی دوست داری ولی هنوز نمی تونی جلو باهاش بیای فقط عقبی میری و کیف می کنی....جدیدا خیلی هم شیطون شدی و صداهای جورواجور از خودت در میاری و یک سر دوست داری یکی باهات بازی کنه

عاشق تلویزیون هستی مخصوصا کانال national geographic

2 تا کتاب داستان برات خریدم وقتی برات می خونم کیف می کنی....برات سی دی baby einstein خریدم که وقتی برات میزارم از جات تکون نمی خوری...

مامانی همیشه خندون باشی و شاد...دوست دارم همه وجودم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله نفس
3 اردیبهشت 91 17:13
مامانی شما که دلِ مارو بردی با این عکسایِ خوردنی
یادتون نره یه ماچِ محکم بکنیدش محکم باشه ها


نگو خودمم دلم برا ماچ کردنش تنگ شده آخه سرما خوردم 2 روزه ماچش نکردم...خوب شدم از طرف توام چشم ماچ می کنم
رادین عشق زندگی
16 اردیبهشت 91 14:40
سلام دوست عزیز نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده لطفا بهش رای بدید http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/ راستش نی نی ما هیچی رای نیورده به کمکتون نیاز داریم
زهرا
18 اردیبهشت 91 6:43
دلم واسه اون لپ هات رفت خوشگلم...بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس در پناه خدا باشی عزیزکم...
مامان سامیار
21 اردیبهشت 91 2:52
ای جااااااااااااااااااانم روز به روز خوشگلت وخوش تیپ تر
صوفیا
21 اردیبهشت 91 2:53
پرنا جون من لینکتون کردم


مرسی عزیز...خوب کاری کردی
مامان سامیار
23 اردیبهشت 91 14:09
مامان مهربون روزت مبارک
مامان کیان
23 اردیبهشت 91 18:46
سلام مامان کارن.روزت مباااااااااااااااااااااارک عزیزم
سونیا
14 خرداد 91 15:26
akh ke man ghorbone on tipet besham ghorbone on khandehat besham harchi bozorgtar mishi jigar tar mishi nafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas mashala ghorbonet beram maaaaaaaaan