کارنکارن، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

نفس مامان و بابا کارن

اومدمو باز اومدم...خیلی سرافراز اومدم

1391/2/27 13:25
نویسنده : پرنا
1,194 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان سلام...قربونت برم که هر روز داری شیرین تر و خوش اخلاق ترو جیگرتر میشی.....

کارن دیگه وجودت کاملا تو خونه حس میشه...چون دیگه با خودت حرف میزنی و صدات همش تو خونه هست....اصلا من و اذیت نمی کنی و خیلی پسر خوبی هستی...

دیگه تقریبا غذا می خوری،میوه می خوری...یعنی شیر شده برات نوشابه

خیلی کارتون دوست داری مخصوصا کارتون pepe تو کانال های ترکیه...همش با اونا می خندی و با دقت نگاه می کنی..


نمیدونم این اداها برای فلاش دوربینه یا گلهای پتوشو می خواد بخوره

   

  بالاخره آقای کارن موفق شد انگشت پاشو بخوره 


 آب دهن و شیری که تازه خورده قاطی شده..فلاش دوربینم که خستش کرده 

کارن تو بغل مامانش خوشحاله

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

aysan
27 اردیبهشت 91 14:42
من آخه عاشقه این پسرم!! پرنا من این کارنو آخر سر می خورمش
آمیتیس
28 اردیبهشت 91 16:12
وای که چه خوردنیه پسرت و ماشا الله خیلی هم نازه..خدا براتون حفظش کنه...خیلی دوستش دارم.بوووس
مامان کیان
28 اردیبهشت 91 18:06
سلام مامان کارن جون خوبی کم پیدایی!!!گل پسرمون داره بزرگ میشه هاااا از طرف من لپشو گاز بگیر
دخترک
9 خرداد 91 20:08
خیلیییییییییییییی نینیتون نازههههههههههههه


مرسی از لطفت خانمی
سونیا
14 خرداد 91 15:24
akh ke man ghorbone in joojooie khoshgelam besham mashalah haroz jigar tar dare mishe man asheghetam kareeeeeeeeeeeeeeeeeen
سحر
10 مهر 91 14:30
سلام گل پسر وبلاگ قشنگی داری دوست خوبم من تورولینک کردم خوشحال میشم توهم منو لینک کنی و به وبلاگم سربزنی دوست دارم
سحرمامان محمدطاها
22 مهر 91 12:45
ماشالابه این پسرنازوخوشگل چه عکسای قشنگی خداحفظش کنه انشالا هزارساله بشه عزیزم من لینکت کردم خوشحال میشم پسرمولینک کنی وبه وبلاگش سربزنی بووووووووووس واسه کارن جیگر